Nová reklamní kampaň "Coming Home"

5. 1. 2010  |  Novinky

Společnost Chrysler Group LLC představila novou kampaň "Coming Home".
Cílem kampaně je informovat spotřebitele, dodavatele a partnery o funkčním produkčním plánu společnosti Chrysler Group LLC v alianci s novým partnerem.

Nová firemní kampaň "Coming Home" je reakcí na žádosti prodejců Chrysler Group a výzkumu, v jejímž rámci bylo zjištěno, že spotřebitelé si neuvědomují, že Chrysler Group vyšel z konkurzu a nyní je společností s funkčním produkčním plánem v alinaci s novým partnerem.
"Tato reklama vypráví příběh produktů Chrysler, které byly součástí mnohých domovů po celé roky a naše odhodlání pokračovat v tomto trendu. Bylo důležité, vyprávět tento příběh během prázdnin, protože to je čas, kdy se rodiny scházejí, "řekl Olivier Francois, vedoucí marketingu Chrysler Group LLC. "Chceme, aby stávající i budoucí zákazníci, dodavatelé a partneři věděli, že jsme tady a že jsme odhodláni získat zpět jejich důvěru a obnovit naši pověst."

V reklamě řidič přinese domů koženou cestovní tašku v průběhu let z různých vozidel Chrysler, Jeep® a Dodge. Cestovní taška symbolizuje pokračování života všech značek Chrysler Group a je prvkem, který spojuje celý příběh. Reklama začíná modelem Chrysler Airflow 1930 a končí modelem Chrysler 300C sedan.

O společnosti Chrysler Group LLC
Chrysler Group LLC vytvořil v roce 2009 globální strategickou alianci s Fiat Group, vyrábí vozidla značek Chrysler, Jeep®, Ram Truck, Dodge, výrobky Mopar® a globální elektrické automobily (GEM).



Modely vozů

Caliber
Journey
Nitro